بورس ایران

دست نوشته و یادداشتهای بورسی من

بورس ایران

دست نوشته و یادداشتهای بورسی من

پیوندها

175 ریال، ارزش سود هر سهم مخابرات

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۸۷، ۰۱:۲۹ ب.ظ
به گفته مدیر عامل شرکت مخابرات، ارزش سود هر سهم مخابرات در سال 87 ، 175 ریال پیش بینی شده است که هنوز به تائید سازمان حسابرسی نرسیده است.

صابر فیضی افزود : شرکت مخابرات درتعیین قیمت هر سهم مخابرات دخالتی ندارد.

وی سرمایه این شرکت را بیش از 45 هزار میلیارد ریال دانست و گفت: تعداد سهام شرکت مخابرات مشخص است و از تقسیم کل سرمایه شرکت مخابرا ت بر هزار ریال تعداد سهام این شرکت مشخص می شود.

این مقام مسئول فعالیت های شرکت مخابرات را برای ورود به بورس پایان یافته دانست و گفت: در حال حاضر سازمان بورس منتظر اعلام تایید گزارش سازمان حسابرسی در خصوص افزایش سرمایه مخابرات و نیز پیش بینی سود سال 87 است.

فیضی گفت: اطلاعات ارسال شده مخابرات به سازمان حسابرسی کامل و مورد تایید این سازمان قرار گرفته است. این در حالی است که برخی کارشناسان پیش بینی کرده اند ارزش هر سهم مخابرات بین 2هزار تا سه هزار ریال باشد.

نام شرکت مخابرات ایران براساس مصوبه هیات پذیرش اوراق بهادار، از بیست و نهم تیر به عنوان چهارصد و چهل و هفتمین شرکت، در فهرست نرخ های تابلوی اصلی بازار اول بورس تهران درج شده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۵/۰۵

نظرات  (۱)

سلام وبلاگ پر محتوا و مفیدی دارید خوشحال میشم از سایت ما دیدن کنید موفق باشید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">