بورس ایران

دست نوشته و یادداشتهای بورسی من

بورس ایران

دست نوشته و یادداشتهای بورسی من

پیوندها

دانلود نرم افزار آمی بروکر 5.9

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۲۰ ب.ظ

نظرات  (۵)

سلام

نسخه 64 بیت رو نصب کردم ولی کرک نرم افزار رو این نسخه کار نمیکنه

لطفا راهنمایی فرمایید
ضمن تشکر کرک کار نمیکنه

پاسخ:
سلام ، از حضور شما در این وبلاگ تشکر می کنم و عرض می کتم نسخه پرتابل نرم افزار به صورت کرک شده و بدون نیاز به نصب جایگزین گردید
دانلود کردیم و حال نمودیم
خیلی خیلی ممنون و تشکرات وافر از شخص شخیص شما 

پاسخ:
دوست گرامی متشکرم از لطف شما
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۹ عماد عبدلی
خیلی عشقی عزیزم
با سلام
چند روز پیش (14 شهریور 95) آمی بروکر من از حال رجیستر شده خارج شد. با پاک کردن و نصب مجدد و کرک آن هم، باز در حالت رجیستر نشده کار میکند.
البته اگر در ویدوز، یوزر جدیدی بسازم، در یوزر جدید درست کار میکند، البته تا زمانی که به اینترنت وصل نشود. با اتصال به اینترنت فورا از حالت رجیستر شده خارج میشود و دیگر کرک موثر نیست. راه حل این مشکل چیست؟ این مشکل برای کلیه ورژنها در سیستم من وجود دارد.
با تشکر

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">