بورس ایران

دست نوشته و یادداشتهای بورسی من

بورس ایران

دست نوشته و یادداشتهای بورسی من

پیوندها

قیمت نفت تا 2 سال دیگر به 60 دلار می‌‌رسد

شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۰، ۰۴:۳۸ ب.ظ
وزیر دارایی روسیه:
قیمت نفت تا 2 سال دیگر به 60 دلار می‌‌رسد

خبرگزاری فارس: وزیر دارایی روسیه پیش‌بینی کرد با پایان یافتن اجرای برنامه‌های محرک مالی در بسیاری از کشورهای جهان قیمت نفت تا دو سال آینده به کمتر از 60 دلار خواهد رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، آلکسی کودرین در کنفرانس خبری در حاشیه نشست وزرای دارایی گروه بیست در واشنگتن تصریح کرد میانگین قیمت نفت صادراتی روسیه طی 12 تا 18 ماه آینده به بیش از 90 دلار در هر بشکه خواهد رسید .
وی تاکید کرد قیمت جهانی نفت تا دو سال آینده به کمتر از 60 دلار در هر بشکه خواهد رسید و این رقم تا شش ماه ادامه خواهد داشت .
وی افزود: قیمت 110 دلاری برای هر بشکه نفت به ضرر رشد و رونق اقتصادی جهان خواهد بود و موجب کاهش سرعت رشد اقتصادی جهان خواهد شد . به نظر من با پایان یافتن اجرای بسته های محرک مالی و اقتصادی در کشورهای مختلف در سال 2012 روند نزولی قیمت نفت آغاز خواهد شد و تا 2 سال آینده قیمت نفت به کمتر از 60 دلار می رسد.
میانگین قیمت نفت صادراتی اورال روسیه در ماه فوریه به بیش از 100 دلار در هر بشکه رسیده است .
صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد افزایش قیمت نفت در سال 2011 موجب کاهش رشد اقتصادی آمریکا و ژاپن خواهد شد .
وی در ادامه ضمن اشاره به وضعیت اقتصادی روسیه گفت کسری بودجه روسیه در سال 2012 به یک تا 1.4 درصد تولید ناخالص داخلی خواهد رسید . نرخ تورم روسیه نیز در سال 2011 به 7 درصد می رسد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">