بورس ایران

دست نوشته و یادداشتهای بورسی من

بورس ایران

دست نوشته و یادداشتهای بورسی من

پیوندها

شصفها

جمعه, ۹ آذر ۱۳۸۶، ۰۵:۴۲ ق.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۰۹/۰۹

نظرات  (۵)

سلام دوستای خوبم.
آیا در مورد درآمد اینترنتی چیزی می دانید؟
بذار خودمونی بگم توی وبلاگ من این مطلب کامل هست.اگه به وبلاگم اومدید توی سایتی که گفتم مسابقه داره عضو بشید شاید برنده شدید و 50 دلار به دست آوردید.
منتظرتون هستما.بیاید.عضو شدن وقتی از شما نمی گیره شانستونم امتحان کردید اما به من خیلی کمک می کنه.ازکمک همه ممنون.
دوباره سلام.چه قدر خوب برخورد می کنید با مردم.من کسی بی چاره نکردم!نه گفتم ژول بدن نه چیز دیگه ای خواستم.
خوب من فارکس می شناسم ولی سایتی که واقعا خوب باشه پیدا نکردم.تو توی چه شرکتی سرمایه گذاری کردی.
ممنون.یه کم خوش اخلاق باش!!!!!!
۰۹ آذر ۸۶ ، ۲۰:۱۳ روابط عمومی موسسه انصارالمهدی عج
با آرزوی موفقیت و پیشرفت هرچه بیشتر...
۱۰ آذر ۸۶ ، ۰۶:۰۵ سجاد رحیمی مدیسه
سلام!!!
من دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه خرم آباد هستم.در اهواز به دنیا اومدم ولی اصالتا اصفهانیم.در حال حاضر به علت کمبود وقت نیاز مبرم به خلاصه چاپ شده یه پایان نامه حول و حوش موضوعات مدیریت و بازرگانی دارم که در اون مراحل تحقیق مثل انتخاب موضوع پیشینه تحقیق و...رعایت شده باشه.آیا می تونی به من کمک کنی؟؟؟می دونم انتظار بی جاییه ولی باور کن خیلی بهش احتیاج دارم چون در دانشگاه خودمون نتونستم چیزی پیدا کنم!آدرس خوابگاه من:
خرم آباد-میدان کیو-بلوار ولیعصر-خیابان نیما-خوابگاه ولیعصر1-اتاق111-سجاد رحیمی مدیسه.
منتظر پاسخت هستم.لطف کن و خصوصی نظر بذار.
موفق باشی!
جناب م .ا من که نگفتم شما میخواید نرم افزار بدید واسه اون کسی گفتم که میخواست نرم افزارشو بفروشه گفتم که من میتونم رایگان در اختیارتان بذارم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">