بورس ایران

دست نوشته و یادداشتهای بورسی من

بورس ایران

دست نوشته و یادداشتهای بورسی من

پیوندها

داروسازی سبحان

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۸۶، ۰۳:۴۸ ق.ظ
احتمالا امروز و فردا عرضه های در سهم داشته باشیم خرید و نگهداری سهم برای میان مدت خوب به نظر می رسد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۱۱/۰۱

نظرات  (۲)

۰۳ بهمن ۸۶ ، ۲۲:۲۹ مجتبی کشاورزی
فرصت را از دست ندهید...
فروش هاست و دومین با 30% تخفیف
راه اندازی فروشگاه اینترنتی با نازلترین قیمت ها
شروع 25000 تومان
استاندارد 65000تومان
حرفه ای 95000 تومان
طراحی وب سایت با بهترین امکانات و با امنیت بسیار بالا بروی سرویس های امن لینوکس و ویندوز
همین امروز تجارت الکترونیکی خود را آغاز کنید
www.serverhost.ir
09363560923
سلام من رضا احمدی ادمین وبلاگ "پرده سرای هاله" هستم

و سعی کردم روش ها و آموزش های دوخت پرده

به همراه برخی از الگو و ژورنال های پرده را در وبلاگم قرار بدم

و از شما دعوت می کنم تا از آن دیدن فرمایید.


• سپاس •

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">