بورس ایران

دست نوشته و یادداشتهای بورسی من

بورس ایران

دست نوشته و یادداشتهای بورسی من

پیوندها

داروسازی سبحان

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۸۶، ۰۴:۰۸ ق.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۱۰/۱۹

نظرات  (۲)

با سلام و خسته نباشید.
دوست گرامی من جزو کسانی هستم که تقریبا هر 2 روز یک بار سری به وبلاگ شما میزنم تا ببینم آپدیت شده است یا نه که متاسفانه با تاخیر این کار را انجام میدهید. (آخرین اینها همین تاخیر یک ماهه است) قرار بر این نیست که هر نظری که هر شخصی دارد حتما صحیح بوده و به طور کامل عینیت یابد.
من حتی از سایتهای تحلیل بورس هم چنین انتظاری را ندارم و در واقع برایند نظرات کارشناسان آنها و افکار خود را مبنای خرید یا فروش سهمی قرار میدهم چه در مورد خساپا آنها گفتند فعلا نگه دارید فروختم و گفتند مس را بفروشید مس خریدم یا گفتند کگل را نفروشید فروختم و در قیمتهای پایینتر خرید کردم و از مجموع اینها سود نصیبم شد. پس از قرار دادن نظرات خود واهمه ای نداشته باشید حتی اگر 100% مطالب درج شده اشتباه از آب درآید. به قول خودتان اینجا دفتر یادداشت شخصی تان است نه چیز دیگری و اگر دوستانی ایرادی میگیرند به واسطه کم کاری و نداشتن قدرت تصمیم گیری خودشان است و هیچ ایرادی برای کار شما نیست.
موفق باشید.
از تاخیر های به وجود آمده معذرت میخواهم
مشکل اصلی من سرعت کم اینترنت هست که اجازه آپلود به من نمیدهد با حل شدن مشکل اینترنت ( طی چند روز آینده ) سعی میکنم سریعتر وبلاگ را آپدیت کنم

من از ارائه نظرم واهمه ای ندارم به هر حال هیچ کس کاملا درست نمیگوید ممکن است بعد از مدتی ضریب اشتباهات کم شود ولی باز هم اشتباه اتفاق می افتد و قصد من از ایجاد این وبلاگ فقط در حد داشتن یک آرشیو از عملکرد خودم می باشد حتی اگر کسی به این وبلاگ سر نزند من باز هم وبلاگ را به روز می کنم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">