افزایش 170 درصدی مشتریان بانک ها در استفاده از تلفنبانک
پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۷:۴۲ ب.ظ
در فروردین محقق شد:
افزایش 170 درصدی مشتریان بانک ها در استفاده از تلفنبانک
خبرگزاری فارس: شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: استفاده از تلفنبانک در فروردین ماه سال جاری 170 درصد رشد را در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته نشان می دهد.

به گزارش این مدیریت اکثر تماس ها با سه میلیون 107 هزارو 88 تراکنش برای اطلاع از در خواست سه تراکنش آخر بوده است و در خواست مانده با یک میلیون 234 هزارو 504 تراکنش در جایگاه دوم قرار دارد.
در فروردین ماه سال گذشته نیز دو مقوله سه تراکنش آخر و درخواست مانده در صدر قرار داشتند.
دارندگان حساب های بانکی از طریق تلفنبانک می توانند خدماتی چون د رخواست فاکس (دریافت صورتحساب)، درخواست 3 تراکنش آخر، درخواست مانده، تغییر رمز، اعلان مفقودی کارت، پیگیری چک، انتقال حساب به حساب(بین حساب های یک مشتری) را انجام دهند.
رشد چشمگیر استفاده از این خدمات در میان مشتریان بانک ها با در نظر گرفتن مزایای این خدمات و اثرات آن در صرفه جویی وقت، هزینه و انرژی علاوه بر رضایت عمومی از کیفیت ارائه خدمات نشان از اطمینان مردم به خدمات بانکداری الکترونیکی دارد.
۸۹/۰۲/۳۰